آخرین شرایط یوسف کرمی و صادق محرمی بعد از زلزله زاگرب

به گزارش مجله سرگرمی، سفیر ایران در کرواسی تأکید کرد که با لژیونرهای ورزشکار کشورمان در این کشور در تماس است پس از زلزله اخیر تمام هموطنان ایرانی مقیم کرواسی و از جمله آنها در سلامت کامل هستند.

آخرین شرایط یوسف کرمی و صادق محرمی بعد از زلزله زاگرب

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پرویز اسماعیلی در خصوص آخرین شرایط لژیونرهای ایرانی فعال در کرواسی، اظهار کرد: یوسف کرمی قهرمان ارزنده و سرمربی باشگاه تکواندوی یاسترب در زاگرب، در دوران تعطیلی لیگ تکواندوی کرواسی به وسیله ویدیو کنفرانس و فضای مجازی شاگردان خود را آموزش می دهد و تحت نظر فنی دارد.

وی گفت: قرار بود در ابتدای ماه آوریل هشتمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو باشگاه های اروپا با موضوع باشگاه یاسترب در کرواسی برگزار گردد که به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است.

سفیر کشورمان در کرواسی در خصوص صادق محرمی، نیز گفت: صادق محرمی از بازیکنان پیروز با عملکرد فنی بالا در باشگاه دیناموزاگرب است که ایشان هم به دلیل تعطیلی موقت لیگ کرواسی که احتمالاً تمدید می گردد به طور شخصی تمرینات ورزشی خود را در زاگرب ادامه می دهد.

وی همچنین اضافه کرد: مهدی مهدی خانی بازیکن شاخص و جوان کشورمان هم که در باشگاه واراژدین توپ می زند، در سلامت است و حداقل تا 20 آوریل (اول اردیبهشت) به دلیل تعطیلی لیگ های اروپایی تمرینات شخصی خود را در شهر واراژدین در شمال کرواسی پیگیری می نماید.

انتهای پیغام/4127

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79274

به "آخرین شرایط یوسف کرمی و صادق محرمی بعد از زلزله زاگرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط یوسف کرمی و صادق محرمی بعد از زلزله زاگرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید