پروین شبانه لیست تیم ملی نوشت: جلال، شجاع، کمال و علیپور!

به گزارش مجله سرگرمی، علی پروین انگار می خواهد لیست تیم ملی بنویسد، هر کس را که دل تنگش می خواهد به تیم ملی می فرستد و از کی روش انتقاد می نماید که انتخاب هایش بر اساس اختلافش با برانکو است.

پروین شبانه لیست تیم ملی نوشت: جلال، شجاع، کمال و علیپور!

به گزارش خبرنگاران ، علی پروین اگرچه همیشه در جدل برانکو - کی روش سعی نموده میانه رو باشد و هرگز در حمایت از پرسپولیس موضع تندی علیه کارلوس کی روش نگرفته اما این بار اختلافات کی روش با برانکو ایوانکوویچ را دلیل دعوت نشدن چندین بازیکن پرسپولیس به تیم ملی می داند: به نظر من نباید دود اختلاف کی روش و برانکو به چشم بازیکنان برود.

حرف های چندی پیش علی پروین درباره بازی های خوب مجید حسینی در جام جهانی و لزوم قرارداد بلند مدت با کی روش:

پروین: با کی روش نباید فقط تا جام ملت ها قرارداد ببندند -

وقتی پروین فهرست می نویسد!

این جمله آغاز جنجال شبانه علی پروین است. پروین همچنان به تیم ملی مثل دورانی نگاه می نماید که خودش سرمربی تیم ملی بود. استدلال هایش برای دعوت بازیکن به تیم ملی این نکته را نشان می دهد: الان جلال حسینی خیلی آماده است، شجاع خلیل زاده و محمد انصاری خیلی آماده هستند، کمال کامیابی نیا همینطور. علی علیپور حتما باید به تیم ملی دعوت گردد. هر بازیکنی که در فوتبال بازی می نماید، عشقش این است که خودش را در تیم ملی ببیند. آقای کی روش باید به تیم های دیگر هم به چشم خریدار نگاه کند. سپاهان، پدیده. همین پدیده 5 بازی پیروز گردیده. اینها را باید آقای کی روش ببیند. به نظرم جلال حسینی با این آمادگی باید در تیم ملی باشد. بازیکن هم سن و سال او هم در تیم ملی هست. جلال حسینی به این خوبی در لیگ بازی می نماید. پرسپولیس 6 بازی در لیگ نموده و 2 گل خورده. این یعنی در دفاع عالی هستند، همان چیزی که کی روش هم می خواهد، اینکه اول گل نخورند و بعد گل بزنند. کسی که در لیگ آقای گل می گردد، باید به تیم ملی برود وگرنه انگیزه اش را از دست می دهد. به نظر من علیپور باید در تیم ملی باشد، یا کمال کامیابی نیا که وسط زمین مثل شیر می جنگد. کی روش اگر هم مسئله ای با آقای برانکو دارد، نباید دودش به چشم بازیکنان برود.

پروین دو ماه پیش می خواست برای آشتی کی روش و برانکو جلسه ای را برگزار کند اما برگزاری این جلسه بعید بود:

هدف جدید پروین: آشتی کی روش و برانکو

پروین اما حالا تمام انتخاب های کی روش را بر اساس اختلافش با برانکو تحلیل می نماید و معلوم نیست که این تحلیل چقدر دقیق و بر اساس واقعیت باشد. -

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3488

به "پروین شبانه لیست تیم ملی نوشت: جلال، شجاع، کمال و علیپور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروین شبانه لیست تیم ملی نوشت: جلال، شجاع، کمال و علیپور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید