پروسه جذب نیمار منتفی شد، تمرکز رئال روی امباپه

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، فلورنتینو پرس، مدیر تیم فوتبال رئال مادرید که از مدت ها قبل به دنبال به خدمت دریافت نیمار بوده، بعد از این که چندین بار صحبت از بازگشت این بازیکن به بارسلونا مطرح شده، علاقه اش به جذب او را از دست داده است. این موضوعی است که شبکه رادیویی کوپه اسپانیا به آن پرداخته است.

پروسه جذب نیمار منتفی شد، تمرکز رئال روی امباپه

به گزارش این شبکه رادیویی انتقال نیمار از پاری سن ژرمن به رئال مادرید پیش از این هم کار سختی بود و به دور از واقعیت به نظر می رسید. اما با اتفاقات اخیر این موضوع بیشتر هم به تعویق افتاده و دوراز ذهن تر شده است. دلیلش این است که فلورنتینو پرس معتقد است طرفداران دوست ندارند نیمار را در تیمشان داشته باشند، در صورتی که مدام صحبت از بازگشت او به بارسلونا مطرح است و خود بازیکن هم این موضوع را رد نکرده است.

همچنین اخیرا در مطبوعات اسپانیایی نظرسنجی ای برگزار شده و طرفداران رئال در آن رای دادند که دوست دارند این تیم نیمار را بخرد یا نه و در این نظرسنجی بیشتر طرفداران اعلام کردند که علاقه ای به داشتن او در تیمشان ندارند.

به نظر می رسید بعد از جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید، این تیم فشار برای به خدمت دریافت نیمار را بیشتر کند. اما با این اتفاقات بعید است پافشاری پرس برای جذب او ادامه داشته باشد و به نظر بعد از این رئال بیشتر تمرکزش را روی جذب ستاره دیگر تیم فرانسوی، یعنی کیلیان امباپه خواهد گذاشت.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6959

به "پروسه جذب نیمار منتفی شد، تمرکز رئال روی امباپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروسه جذب نیمار منتفی شد، تمرکز رئال روی امباپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید