صادرات کشور به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران در رسانه های مکتوب، تصویری و مجازی تبریک می گویم. کار و مسئولیت سنگینی است زیرا اطلاع رسانی بر عهده خبرنگاران است.

صادرات کشور به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه است

وی افزود: خبرنگاران هم باید در صحنه حضور پیدا کنند و اطلاعات مورد نیاز را به مردم برسانند و هم از طرفی باید زبان مردم باشند و مطالب را به مسئولین کشور منتقل کنند و به همین دلیل از طرف خودم و هیئت دولت از کار خبرنگاران تشکر می کنم.

جهانگیری در خصوص شرایط پیش روی کشور، ادامه داد: باید با مردم صادق باشیم. شرایط پیش روی کشور شرایط خطیری است و آمریکایی ها بدون پرده پوشی می گویند مردم ایران را تحت فشار قرار می دهیم تا خواسته های خود در چهل سال گذشته را محقق کنند.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: مسیری که ما دنبال می کنیم برنامه ریزی بر اساس واقعیت ها و فرصت های کشور برای عبور از این شرایط است. با سیاست گذاری انجام گرفته حتما بخش خصوصی باید از این فرصت استفاده کند چراکه این علائم وجود دارد که صادرات کشور به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه است.

جهانگیری با بیان اینکه باید صادرکنندگان از این فرصت استفاده کنند، تاکید کرد: این فرصت به ما می گوید که باید به تولید توجه بیشتری کنیم. در این شرایط اگر نتوانیم مسائل و موانع پیش روی تولیدکنندگان را برطرف کنیم، ممکن است که با مشکل روبرو شوند و از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواسته شده تا بسته ای را برای شرایط جدید تهیه کند تا در اسرع وقت تصویب شود.

وی در پایان گفت: حتما به اقشار متوسط به پایین از منابعی که به دست می آوریم، توجه ویژه خواهیم کرد. اگر عوارض جانبی این سیاست ها را بتوانیم با موفقیت کنترل کنیم، حتما با استقبال بخش خصوصی روبرو خواهیم شد و فعالیت را تسهیل خواهد کرد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 184

به "صادرات کشور به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات کشور به شدت اقتصادی و مقرون به صرفه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید