سیدجلال: مردم برایم سنگ تمام گذاشتند

به گزارش مجله سرگرمی، باید به اسپانسر فشار بیاورند تا قوی تر کار نمایند. استقلال و پرسپولیس شرایط سختی دارند و باید به وضعیت آنها رسیدگی گردد.

سیدجلال: مردم برایم سنگ تمام گذاشتند

سید جلال حسینی که در آغاز مسابقه با ذوب آهن اتفاقات هیجان انگیزی را تجربه کرد و مسابقه ای تاریخی برایش رقم خورد در سرانجام دیدار مسابقه و در جمع خبرنگاران گفت:بعد از بازی سنگین مقابل ماشین سازی در فاصله خیلی کم به مصاف ذوب آهن رفتیم. بسیار خسته بودیم اما کوشش کردیم و یک گل به ثمر رساندیم.در ادامه چند موقعیت دیگر هم ایجاد کردیم اما در نهایت با همان یک گل کار را به سرانجام رساندیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه تیمش تا به اینجا شکست نخورده و البته گل هم نمی خورد، گفت: فوتبال برد و باخت دارد. منتظر رقم خوردن هر اتفاقی هستیم. اینطور نیست که در همه مسابقات برنده شویم. 2 بازی سخت تا سرانجام نیم فصل باقی مانده است.ما 19 بازی سنگین در نیم فصل پشت سر گذاشتیم و یک تیم خسته با بازیکنان کم تعداد هستیم. کارمان از همیشه سخت تر است.

سیدجلال که هم از سوی حاضران در زمین هم تماشاگران بشدت تشویق شد در مورد مراسمی که قبل از آغاز بازی برای تجلیل از او برگزار کردند گفت: ممنون شان هستم.در تیم ملی برای همین مردم زحمت کشیدیم و لطفشان شامل حال من شد. در این چند روز مردم برایم سنگ تمام گذاشتند.امروز هم کانون طرفداران و طرفداران باشگاه من را شرمسار کردند.

حسینی در مورد اینکه آیا پرسپولیس سال جاری هم قهرمان می گردد، گفت:کار بسیار سخت است.پدیده عالی بازی می نماید. سپاهان با امیر قلعه نویی همیشه مدعی است. استقلال هم همیشه استقلال است.روزهای سختی در پیش داریم و باید سخت کوشش کنیم.

او در مورد وضعیت مالی پرسپولیس، هم گفت:حمیدرضا گرشاسبی کوشش زیاد می نماید.باید به اسپانسر فشار بیاورند تا قوی تر کار نمایند. استقلال و پرسپولیس شرایط سختی دارند و باید به وضعیت آنها رسیدگی گردد.

  • مراسم ویژه برای جلال حسینی (گزارش تصویری)

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7615

به "سیدجلال: مردم برایم سنگ تمام گذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال: مردم برایم سنگ تمام گذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید