حمید بوحمدان: خدا را شکر که نیم فصل اول تمام شد، صندلی چهاردهمی خیلی بد است

به گزارش مجله سرگرمی، حمید بوحمدان، هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: صندلی چهاردهمی برای ما خیلی بد است و باید در نیم فصل دوم خودمان را در جدول بالا بکشیم.

حمید بوحمدان: خدا را شکر که نیم فصل اول تمام شد، صندلی چهاردهمی خیلی بد است

حمید بوحمدان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، در مورد وضعیت مصدومیتش گفت: در آخرین بازی از نیم فصل اول که برابر نفت مسجدسلیمان برگزار کردیم، از ناحیه عضلات پشت پا مصدوم شدم. در این مدت مراحل درمانی را پشت سر گذاشتم و خوشبختانه آسیب دیدگی ام رفع شده است. امیدوارم که در آغاز نیم فصل دوم در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر توضیح داد: شرایط ما بسیار بد بود و نتایج خوبی نگرفتیم. صندلی چهاردهمی هم برای تیم ما که تیمی ریشه دار در فوتبال ایران است، اصلاً خوب نیست و باید در نیم فصل دوم طوری نتیجه بگیریم که خودمان را در جدول بالا بکشیم. کادرفنی و مسئولان باشگاه هم دنبال تقویت تیم هستند و امیدوارم که در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم.

بوحمدان در مورد اینکه چرا ذوب آهن پس از آمدن منصوریان هم نتایج خوبی نگرفت، مطرح نمود: منصوریان در شرایط بدی تیم را تحویل گرفت و بازی ها هم فشرده برگزار می شد. به هرحال او برای پیاده کردن تفکراتش در تیم احتیاج به زمان دارد و از طرفی این فرصت را دارد تا تیم را تقویت می نماید.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9214

به "حمید بوحمدان: خدا را شکر که نیم فصل اول تمام شد، صندلی چهاردهمی خیلی بد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمید بوحمدان: خدا را شکر که نیم فصل اول تمام شد، صندلی چهاردهمی خیلی بد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید