حفظ 150 شغل با احیاء 4 واحد تولیدی در گلستان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان اظهار کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، چهار واحد فراوریی در گلستان به چرخه فراوری بازگشت.

حفظ 150 شغل با احیاء 4 واحد تولیدی در گلستان

وی اضافه نمود: این واحدهای فراوریی، تعطیل یا در آستانه تعطیلی بودند که با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دوباره به چرخه فراوری بازگشتند.

هاشمیان ادامه داد: با فعالیت این واحدهای فراوریی از بیکار شدن حدود 150 کارگر جلوگیری شد و مسئولان این واحدهای فراوریی در صدد گسترش فعالیت خود هستند.

وی اضافه نمود: از ابتدای سال جاری تاکنون 21 واحد فراوریی برای حل مسائل خود به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در گلستان مراجعه نموده اند که با یاری دبیرخانه ستاد دوباره به چرخه فراوری بازگشتند.

هاشمیان گفت: مسائل صاحبان این واحدهای فراوریی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی آنالیز و پس از دسته بندی برای حل آن در چارچوب قانون با دستگاه های اجرایی مربوط و بانک ها رایزنی شد.

این مقام ارشد قضایی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: هیچ شخص و هیچ مرجعی حق ندارد یک خط فراوری را در استان تعطیل و یا توقیف کند.

هاشمیان اضافه نمود: باید مسائل واحدهای فراوریی با حضور مسئولان و افراد ذی نفع، آنالیز و از راهی جز تعطیلی، برای حل آن اقدام گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7287

به "حفظ 150 شغل با احیاء 4 واحد تولیدی در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ 150 شغل با احیاء 4 واحد تولیدی در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید