جواد قراب: استقلال شانس خوبی برای قهرمانی دارد، کاری به بقیه تیم ها نداریم ولی ما از داوری ضرر کردیم

به گزارش مجله سرگرمی، جواد قراب، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است که شاگردان شفر سال جاری شانس خوبی برای قهرمانی لیگ برتر دارند.

جواد قراب: استقلال شانس خوبی برای قهرمانی دارد، کاری به بقیه تیم ها نداریم ولی ما از داوری ضرر کردیم

به گزارش خبرنگاران ، جواد قراب در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره نتایج نیم فصل اول آبی پوشان گفت: ابتدای فصل را خوب آغاز نکردیم. به هرحال جدایی برخی بازیکنان باعث شد تا نظم تیم به هم بخورد. تقریبا در همه خطوط بازیکنان تاثیرگذاری را از دست دادیم. شفر هم طبیعتا کاری نمی توانست بکند و برای هماهنگی احتیاج به زمان داشت. تیم ما هم آرام آرام خودش را جمع کرد. داوری ها را هم که همه دیده اند و من کاری به بقیه تیم ها ندارم ولی ما خیلی ضرر کردیم. پنالتی ما را نگرفتند و گل سالم ما را ندیدند. محرومیت داور هم که دردی از ما دوا نمی کرد. تیم این اواخر خیلی خوب شده بود ولی داور در بازی با پدیده کم لطفی کرد و اگر آفساید اشتباه را اعلام نمی کرد، می توانستیم ببریم. می توانیم به طرفداران قول دهیم که در نیم فصل دوم عالی خواهیم شد. من معتقدم که استقلال سال جاری شانس خوبی برای قهرمانی دارد. ما از تیم هایی هستیم که برای قهرمانی حرف برای گفتن داریم.

وی درباره کار سخت آبی ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم اگر نفراتی که قرار است بیاوریم، به خوبی با تیم هماهنگ شوند، می توانیم در آنجا هم موفق باشیم.

پیشکسوت استقلال در انتها افزود: ما چاره ای جز این نداریم که از ابتدای نیم فصل دوم با برد کار را آغاز کنیم. طرفداران دلشان با تیم است و مطمئنا از تیم حمایت می نمایند. ما باید امتیازات را از همان اول جمع کنیم تا بتوانیم به صندلی اصلی خود برسانیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9188

به "جواد قراب: استقلال شانس خوبی برای قهرمانی دارد، کاری به بقیه تیم ها نداریم ولی ما از داوری ضرر کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد قراب: استقلال شانس خوبی برای قهرمانی دارد، کاری به بقیه تیم ها نداریم ولی ما از داوری ضرر کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید