تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش مجله سرگرمی، یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

به گزارش خبرنگاران، متن این تذکرات توسط علی اصغر یوسف نژاد قرائت شد.

افتخاری نماینده مردم فومن به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تکمیل شهرک صنعتی خرطوم در شهرستان شفت. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: عدم توجه به توسعه شهرک صنعتی شفت.

موسوی نماینده تهران به وزیر امور خارجه: تسریع در معین و تکلیف سفارت ایران در چین و استقرار سفیر در آن.

شاعری نماینده بهشهر به رییس جمهور: معرفی فوری وزیر پیشنهاد اقتصاد و دارایی با توجه به شرایط اقتصادی کشور.

عباسی نماینده رودسر به وزیر نفت: دستور رسیدگی فوری به وضعیت نفت خزر و عملیات استخراج نفت و سرمایه گذاری در این بخش اقدام کنیم. به وزیر جهاد کشاورزی: در خصوص دستور فوری برای پرداخت خسارت سرمازدگی به محصولات کشاورزی و مرکبات اقدام کنید. به وزیر راه و شهرسازی: دستور رسیدگی فوری به علت تاخیر در اجرای پروژه راه املش به شلوان را دهیم. به وزیر جهاد کشاورزی: پرداخت فوری مطالبات چایکاران شمال کشور به ویژه شهرستان رودسر و املش.

وقفچی نماینده زنجان به وزیر راه و شهرسازی: ساماندهی در برنامه ریزی خطوط پروازی فرودگاه هواپیمای زنجان. ابوترابی نماینده مردم نجف آباد به همراه چهار تن از نمایندگان به رییس جمهور: عدم مدیریت صحیح بورس کالا در خصوص تولیدات پتروشیمی و فولاد که منجر به دلالی و افزایش چند برابری قیمت کالاها در هنگام عرضه به بازار گردیده است.

حاجی نماینده شاهین شهر به همراه دو تن از نمایندگان به وزیر امور خارجه: ضرورت حمایت بیشتر از کارگران ایرانی شاغل در کشورهای حوزه خلیج فارس و دفاع از حق و حقوق آنها. به رییس جمهوری: لازم است دستور فرمایید نسبت به اجرایی شدن افزایش حقوق و مستمری بازنشستگان کارگری و سایر بازنشستگان برابر بند ب تبصره 12 قانون برنامه ششم توسعه اقدام گردد.

حسینی و جلودارزاده نمایندگان تهران به وزیر آموزش و پرورش: به منظور جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان محروم ضرورت نظارت موثر در اجتناب از تکلیف والدین به پرداخت شهریه در مدارس دولتی.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2469

به "تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید