شروع هفته ششم لیگ برتر در غیاب استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری شش دیدار در روز پنج شنبه شروع می گردد.

شروع هفته ششم لیگ برتر در غیاب استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، از روز پنجشنبه، لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 6 بازی وارد هفته ششم خواهد شد. هفته ای که در آن داربی تراکتورسازی و ماشین سازی واقع شده است. در این هفته دیدار حساس دیگری هم برگزار می گردد و دو تیم ذوب آهن و پدیده مشهد به مصاف هم می روند. دو تیم صدرنشین که حالا برای حضور در بالای جدول با یکدیگر رقابت می نمایند.

تراکتورسازی - ماشین سازی، ساعت 18

شاگردان جان توشاک که در هفته های گذشته نتایج خوبی کسب ننموده اند و با 6 امتیاز در رده یازدهم جدول هستند، امیدوارند با شکست تیم همشهری خود بتوانند شرایط شان را درجدول بهبود ببخشند. تراکتوری ها که هفته قبل مقابل سپاهان متوقف شدند و در 5 هفته گذشته فقط یک پیروزی در کارنامه خود ثبت نموده اند. در مقابل ماشین سازی تبریز که با فیروز کریمی قطع همکاری نموده با حضور مربی جدید انگیزه های زیادی برای کسب پیروزی در این دیدار دارد.

ذوب آهن - پدیده، ساعت 19

شاگردان امید نمازی در حالی در اصفهان از پدیده و یحیی گل محمدی پذیرایی خواهند کرد که از 5 هفته گذشته لیگ 8 امتیاز در جدول به نام خود ثبت نموده اند و امیدوارم تا با غلبه بر حریف مشهدی خود فاصله امتیازی خودشان را با تیم صدرنشین به یک امتیاز برسانند. البته در مقابل یحیی گل محمدی و شاگردانش که هفته هاست پیروزی های خوبی را به دست آورده اند قطعا نمی خواهند به این سادگی ها صدر جدول را از دست بدهند.

سپیدرود رشت - صنعت نفت آبادان، ساعت 19:10

نماینده گیلان در لیگ برتر که پس از جدایی خداداد عزیزی بدون سرمربی به کارش ادامه می داد حالا با حضور علی کریمی شکل جدیدی به خود گرفته و می خواهد با استفاده از شرایط میزبانی نخستین پیروزی اش در لیگ را برابر صنعت نفت آبادان به دست بیاورد. صنعت نفتی که آن ها هم با گذشت 5 هفته از لیگ هنوز بردی در کارنامه شان ثبت نگردیده است.

پارس جنوبی جم - سپاهان، ساعت 20

پارس جنوبی جم در هفته ششم باید از سپاهان و امیر قلعه نویی در جم میزبانی کند. مهدی تارتار که فصل قبل تیمش شگفتی ساز لیگ گردیده بود، در این فصل با گذشت 5 هفته از لیگ 7 امتیاز در اندوخته های خود دارد و امید زیادی دارد تا با استفاده از شرایط میزبانی به روند خوبش در فصل جاری ادامه دهد. البته در مقابل سپاهان که با 9 امتیاز در هفته پنجم بالاتر از پرسپولیس تیم دوم جدول است قطعا کوشش زیادی انجام می دهد تا با شکست میزبانش صدر جدول را به راحتی از دست ندهد.

فولاد - سایپا، ساعت 20:15

سایپا و علی دایی که برد شیرینی در هفته گذشته برابر پارس جنوبی جم به دست آوردند، حالا 7 امتیازی هستند و خودشان را در بالای جدول می بینند. در مقابل شاگردان سیروس پورموسوی با یک امتیاز بیشتر از مهمان خود در رده پنجم جدول هستند و به دنبال پیروزی برابر علی دایی و شاگردانش هستند تا صندلی خود را در بالای جدول تثبیت نمایند.

پیکان - استقلال خوزستان، ساعت 20:15

شاگردان پیکان که فصل هجدهم را نسبت به سال های قبل بهتر شروع نموده حالا با 6 امتیاز و پایین تر از استقلال در رده نهم جدول است. شاگردان مجید جلالی که تا به حال یک پیروزی در کارنامه خود، ثبت نموده اند امید زیادی دارند تا در استادیوم خانگی خود برابر استقلال خوزستان به پیروزی برسند. آبی پوشان اهوازی هم 6 امتیازی هستند و این دیدار برای دو تیم 6 امتیازی محسوب می گردد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1828

به "شروع هفته ششم لیگ برتر در غیاب استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع هفته ششم لیگ برتر در غیاب استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید