4 شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان از نگاه دل پیرو

به گزارش مجله سرگرمی، اسطوره یوونتوس از چهار تیمی سخن به میان آورد که بیشترین شانس را برای قهرمانی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا دارند.

4 شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان از نگاه دل پیرو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاتزتادلو اسپورت، تا شروع فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا تنها چند روز دیگر باقی مانده و از همین الان بازار پیش بینی ها داغ است. دل پیرو اسطوره باشگاه یوونتوس از چهار شانس اصلی قهرمانی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا سخن به میان آورد و جالب این که در فهرست او نامی از تیم های بزرگ بارسلونا و بایرن مونیخ به چشم نمی آید.

او گفت : از نظر من چهار تیم یوونتوس، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند. رئال مادرید با وجود این که کریستیانو رونالدو را از دست داد اما هنوز هم شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

دل پیرو ادامه داد: فصل قبل قهرمانی در سری A و جام حذفی را تجربه کردیم اما حذف از لیگ قهرمانان کام ما را تلخ کرد. نوع حذف شدن ما ناراحت کننده بود و امیدوارم که سال جاری قهرمان شویم.

او در سرانجام به رونالدو و مسی اشاره نمود و گفت : دوران رونالدو و مسی تمام نشده و این دو بازیکن بزرگ هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دادن دارند. با این حال من منتظر درخشش ستاره های دیگری مثل ام باپه و دیبالا هستم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3244

به "4 شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان از نگاه دل پیرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان از نگاه دل پیرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید