کارگاه های فنی وحرفه ای استان بوشهر به امکانات مدرن تجهیز می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، عبدالمجید دراهکی ظهر چهارشنبه در نشست با نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: توسعه برنامه های مهارتی را به صورت ویژه در دستور کار داریم و طرح های مختلف و متنوعی در این راستا اجرا می گردد.

کارگاه های فنی وحرفه ای استان بوشهر به امکانات مدرن تجهیز می شوند

وی بر لزوم ترویج فرهنگ مهارت با توجه به شرایط خاص استان بوشهر تاکید نمود و ادامه داد: بر اساس ظرفیت هایی که برای اشتغال در استان وجود دارد، دوره های مهارت آموزی نیز تدوین و برگزار می گردد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر از مهمترین ظرفیت های استان به صنعت، کشاورزی و شیلات اشاره نمود و ادامه داد: امکانات مدرن در کارگاه های مراکز آموزش فنی وحرفه ای استان بوشهر مستقر می گردد.

وی اظهار داشت: راهنمایی آموزش های فنی و حرفه ای به سمت فناوری های نوین گامی به سوی فراوری ملی است که در این راستا باید خلاقیت، نوآوری و فن ورز بودن را در بین جوانان و نوجوانان زنده کرد.

دراهکی با اشاره به اینکه بسیاری از متقاضیان اشتغال مهارت لازم برای فعالیت و اشتغال را ندارند، توضیح داد: در راستای اشتغال پایدار مشاوره و راهنمایی شغلی و آموزشی این افراد را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم سرمایه گذاری در منابع انسانی برای دستیابی به رشد اقتصادی و برطرف بیکاری، اضافه کرد: نیروی انسانی نقش بنیادین در توسعه کشورها دارد و باید این نیروها را توانمند کنیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4784

به "کارگاه های فنی وحرفه ای استان بوشهر به امکانات مدرن تجهیز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه های فنی وحرفه ای استان بوشهر به امکانات مدرن تجهیز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید