پذیرفته: کوشش می کنیم ذوب آهن را به جایگاهش بازگردانیم

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان گفت: کوشش می کنیم تا ذوب آهن را همانند سال های گذشته به صندلی اصلی اش باز گردانیم.

پذیرفته: کوشش می کنیم ذوب آهن را به جایگاهش بازگردانیم

به گزارش سجاد پذیرفته بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی تیمش در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال برابر مهرام تهران گفت: مهرام تیم بزرگی است، خوشبختانه بازیکنانمان توانستند نمایش خوبی داشته باشند و ما همه توانمان را به کار گرفتیم و در انتها توانستیم با جنگندگی برنده این بازی باشیم.

او در ادامه و درباره گلایه هایی که به داور بازی انجام می شد و بیان داشت: بالاخره فشار بازی بسیار بالا و زیاد بود و همین باعث می شد تا بازیکنان شاید در لحظاتی با داور مسابقه صحبت نمایند.

سجاد پذیرفته بازیکن تیم بسکتبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که ذوب آهن با این برد ای که به دست آورد توانست در جدول رده بندی تغییر صندلی داشته باشد عنوان داشت: ذوب آهن در دهه های گذشته همواره از بهترین های بسکتبال بود و همواره در جمع مدعیان حضور داشت، اما بنا به دلایلی ممکن است در این چند سال نتوانسته باشد آن طور که باید و شاید عمل کند با این حال ما همه کوشش مان را به کار می گیریم تا دوباره ذوب آهن را به صندلی اصلی بازگردانیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65106

به "پذیرفته: کوشش می کنیم ذوب آهن را به جایگاهش بازگردانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرفته: کوشش می کنیم ذوب آهن را به جایگاهش بازگردانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید