ورزشکاران قزوین با 35 تیم در لیگ ها حضور دارند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران، گروه استان ها- مهدی چگینی: حضور تیم ها و باشگاه های هر استانی در رقابت های دسته اول و لیگ برتر، نشان از فعالیت و پتانسیل ورزش استان ها دارد.

ورزشکاران قزوین با 35 تیم در لیگ ها حضور دارند

برخی استان ها با حامیان مالی قدرتمند، تیم های غیر بومی را راهی مسابقات می نمایند و برخی شهرها هم برای ایجاد نشاط اجتماعی با بودجه اندک و پتانسیل بومی در لیگ های کشوری تیم داری می نمایند که بالا و پایین شدن نتایج تیم ها در انگیزه و نشاط ورزش دوستان تاثیر مستقیم دارد.

از استان قزوین در مجموع ورزش مردان و زنان، 35 تیم در لیگ های برتر تا دسته سه حضور دارند اما رشته های تیمی توپی بیشتر به چشم می آیند و برد و باخت نمایندگان استان در رشته های توپی در واقع ویترین ورزش استان ها هستند.

در 9 ماه امسال، تیم فوتبال سفیر نوین آبیک در لیگ سه بزرگسالان، تیم فوتبال کاسپین در لیگ دو، تیم فوتبال امید کاسپین در دسته یک فعال هستند و حالا وارد نیم فصل شده اند و نتایج متفاوتی کسب نموده اند که بر اساس شرایط مالی و مدیریتی صندلی و کیفیتشان متفاوت است و از سوی دیگر تیم های بسکتبال، والیبال و فوتسال مردان و زنان شهرداری قزوین هم امسال برای اولین بار، لیگ یک باشگاه های کشور را تجربه می نمایند.

سفیر نوین آبیک با رحیم مافی در دسته سه فوتبال کشور با حمایت فوتبال دوستان آبیکی در دور رفت نتایج خوبی کسب نموده و با 18 امتیاز در مکان ششم مسابقات واقع شده است و باید دید تا خاتمه مسابقات می تواند بعنوان تیم مدعی در جمع بالا نشین ها باقی بماند.

احتیاج تیم کاسپین به حمایت طرفداران

تیم فوتبال بزرگسالان کاسپین در هفتمین سال حضور در لیگ دو با سعید دقیقی چهره شناخته شده فوتبال استان، آنچنان که باید نتوانسته از بازی های خانگی پیروز خارج گردد و در بازی های خارج از خانه هم به راحتی بازی برده را با نتیجه از دست رفته پشت سر گذاشته و بیشتر از هر چیز احتیاج به حمایت فوتبال دوستان دارد تا شاید در دور برگشت، نتایج بهتری کسب کند و به جای فکر کردن به ماندن، برای مرحله دوم تکانی بخورد.

از سوی دیگر، تیم دسته اولی امید کاسپین با صادق افشار، چند فصلی است با نداری ها ساخته و در دور رفت و برگشت از عرش به فرش می رسد و با جیب خالی تنها در لیگ می ماند.

تیم های شهرداری هم چون در جمع و جور شدن اوضاع متفاوتی داشتند، در جدول مسابقات صندلی های مختلفی را تجربه می نمایند.

فوتسال با محمد باغبان صالحی که در دقیقه 90، بسته شد، نیم فصل را در مکان میانه جدول طی کرد، باید دور برگشت را جنگنده به خاتمه برساند تا برای مرحله دوم محکم تر گام بردارد.

بازی های برده والیبال به جوانی بازیکنان واگذار شد

در والیبال، شاگردان حسن شاهسون، بعد از یک ماه تمرین و رفت و آمد چند بازیکن، بازی های برده را به جوانی بازیکنانش واگذار نموده، اما همچنان بیشترین طرفداران را به استادیوم شهید بابایی راهی می نماید، اما تماشاگران والیبال دوست، بازی های بهتری از والیبالیست های شهرشان توقع دارند.

امید حمیدی و شاگردان کم توقعش، بیشتر از نماینده استان، برای تمرینات پیش فصل فرصت داشته و حرف گوش کن بودن بازیکنانش موجب شده تا اینجای فصل حضور تیم شهرداری در صدر جدول را در بر داشته باشد ولی باید دید حمایت ها موجب لیگ برتری شدن بلندقامتان بسکتبال خواهد شد.

بانوان در بسکتبال بعد از چند سال، حضور نداشتن در لیگ های کشوری، امسال با ترکیب بسیار جوان پا به میدان گذاشته اند و نمی توان توقع کسب نتایج درخشان داشت.

والیبال بانوان شهرداری هم چند وقتی است تمرینات خود را شروع نموده، اما توقعی از والیبالیست های بانوی استان در صعود یا ماندگاری در لیگ نمی رود و تیم داری برای کسب تجربه و نگاه به سال های آینده است.

اما فوتسال بانوان، به دلیل بی برنامه بودن فدراسیون، از زمان و مکان مسابقات بی خبر است و باید دید با شروع مسابقات فوتسال، دختران شهرداری چه نتایجی کسب خواهند کرد.

در استانی که بیش از 100 ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی دارد، جای تاسف است که بازیکنان با تجربه بدون تیم باشند یا برای چند میلیون تومان راهی شهرها و استان های دیگر شوند تا از ورزش حرفه ای دور نمانند. لذا به نظر می رسد باید از تمام ظرفیت استان استفاده کرد تا مانند سایر نقاط صنعتی، ورزش استان در سطح اول ورزش کشور حضور موفق و پایداری داشته باشد.

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7612

به "ورزشکاران قزوین با 35 تیم در لیگ ها حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکاران قزوین با 35 تیم در لیگ ها حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید