لباس 35 میلیونی ملانیا در ملاقات با امینه ، پذیرایی در اتاق های سبز و آبی و قرمز

به گزارش مجله سرگرمی، مجموع ارزش لباس و کفش بانوی اول آمریکا در ملاقات با همسر رئیس جمهوری ترکیه حدود 3000 دلار (تقریبا 35 میلیون تومان) بود.

لباس 35 میلیونی ملانیا در ملاقات با امینه ، پذیرایی در اتاق های سبز و آبی و قرمز

به گزارش خبرنگار خبرنگاران به نقل از دیلی میل، ملانیا ترامپ روز گذشته در حالی از همتای ترک خود امینه اردوغان در کاخ سفید پذیرایی کرد که هوای واشنگتن دی سی به شدت سرد بود. همسر دانلد ترامپ در این هوا یک کت بلند آبی رنگ از برند بسیار لوکس و اشرافی آلتوزارا به تن داشت؛ لباسی که ارزش آن حدود 2300 دلار است و با دلار 11500 تومانی تقریبا می گردد حدود 27 میلیون تومان.

بانوی اول آمریکا یک کفش پاشنه بلند چرم از برند کریستین لوبوتن هم پا نموده بود که ارزش آن در بازار 700 دلار (بیش از هشت میلیون تومان) است. او با این پوشش بسیار لوکس و گران در اتاقی موسوم به اتاق سبز از امینه اردوغان پذیرایی کرد و ناهار را میزبان همسر رجب طیب اردوغان (رئیس جمهوری ترکیه) بود.

امینه هم که در تمام سفرهای خارجی همراه رجب طیب اردوغان است، در ملاقات با ملانیا ترامپ یک لباس یکدست سفید پوشیده بود. بانوی اول آمریکا در میزبانی از مهمان خود کم نگذاشت و در قالب یک راهنمای تور، بسیاری از بخش های کاخ سفید را به همسر رئیس جمهوری ترکیه نشان داد و معرفی کرد.

عکس انداختن در اتاق آبی و گپ زدن در اتاق قرمز از دیگر بخش های ملاقات همسران رئیسان جمهوری آمریکا و ترکیه در کاخ سفید در یک روز بسیار سرد پایتخت بود.

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59766

به "لباس 35 میلیونی ملانیا در ملاقات با امینه ، پذیرایی در اتاق های سبز و آبی و قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس 35 میلیونی ملانیا در ملاقات با امینه ، پذیرایی در اتاق های سبز و آبی و قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید