فوتبال دنیا، جلسه هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید در مورد آینده لوپتگی

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - به دنبال ثبت یک بازی بدون برد دیگر در کارنامه کهکشانی ها، مدیران این باشگاه احساس خطر نموده اند.

فوتبال دنیا، جلسه هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید در مورد آینده لوپتگی

به گزارش خبرنگاران، برنامه ترانزیستور در شبکه رادیویی اونداسرو اسپانیا مدعی گردیده است که هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید امروز (دوشنبه) جلسه ای برگزار می نماید تا در خصوص آینده خولن لوپتگی تصمیم گیری کند.

باخت شنبه شب رئال مادرید در خانه آلاوس، چهارمین بازی بدون برد رئال مادرید بود. همچنین رئالی ها که 6 ساعت و 48 دقیقه نیز در باز کردن دروازه رقبا مشکل داشته اند به رده چهارم جدول سقوط نموده اند که این موارد هم به نارضایتی های مدیران باشگاه از عملکرد سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا افزوده است.

طبق ادعای ترانزیستور، امروز هیئت مدیره رئال مادرید با ریاست فلورنتینو پرس ممکن است اولین قدم ها را برای انتخاب جانشین لوپتگی بردارند و در این جلسه معین خواهد شد که آیا ضروری است این مربی اسپانیایی فوراً اخراج یا فرصتی دیگر به او داده گردد. جدول رده بندی لالیگا

رئال مادرید در این فصل لالیگا از 24 امتیاز ممکن، 14 امتیاز گرفته و در لیگ قهرمانان اروپا هم یکی از دو بازی اش را باخته است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4558

به "فوتبال دنیا، جلسه هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید در مورد آینده لوپتگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، جلسه هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید در مورد آینده لوپتگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید