عضو کمیته انضباطی: استقلالی ها اگر تصور می نمایند رأی سوپرجام عادلانه نیست به CAS شکایت نمایند، هیچ مسئله ای برای اعتراض آنها وجود ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت طبق آیین نامه انضباطی باشگاه استقلال می تواند برای احکام ارکان قضایی فدراسیون به دادگاه داوری ورزش شکایت کند.

عضو کمیته انضباطی: استقلالی ها اگر تصور می نمایند رأی سوپرجام عادلانه نیست به CAS شکایت نمایند، هیچ مسئله ای برای اعتراض آنها وجود ندارد

حسین عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران, درباره اینکه باشگاه استقلال اعلام نموده به رأی کمیته استیناف و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای دیدار سوپرجام در دادگاه داوری ورزش (CAS) شکایت خواهد نمود, گفت: در آیین نامه انضباطی این مورد پیش بینی گردیده است که بعد از صدور احکام در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال, این موارد فقط در CAS قابل پیگیری باشد و از این بابت اگر استقلالی ها قصد اعتراض به این دادگاه را دارند, هیچ مسئله ای وجود ندارد.

وی اضافه نمود: اگر مسئولان باشگاه استقلال تصور می نمایند رأی صادر گردیده عادلانه نیست, می توانند شکایت نمایند تا مراحل آن طی گردد. این مورد در آیین نامه وجود دارد، اما اینکه تا چه زمانی این روند به طول خواهد انجامید، معین نیست.

به گزارش خبرنگاران, کمیته استیناف فدراسیون فوتبال دیروز (چهارشنبه) استقلال را همانند کمیته انضباطی مقصر عدم برگزاری دیدار سوپرجام دانسته و علاوه بر رقم خوردن نتیجه 3 بر صفر به نفع پرسپولیس, این باشگاه را به پرداخت 50 میلیون تومان جریمه محکوم نموده است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2511

به "عضو کمیته انضباطی: استقلالی ها اگر تصور می نمایند رأی سوپرجام عادلانه نیست به CAS شکایت نمایند، هیچ مسئله ای برای اعتراض آنها وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو کمیته انضباطی: استقلالی ها اگر تصور می نمایند رأی سوپرجام عادلانه نیست به CAS شکایت نمایند، هیچ مسئله ای برای اعتراض آنها وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید