صحبت درمانی به معتادان بازی های کامپیوتری یاری می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد صحبت درمانی به معتادان بازی های کامپیوتری یاری می نماید تا از اعتیاد خود راحت شوند.

صحبت درمانی به معتادان بازی های کامپیوتری یاری می نماید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد صحبت درمانی به معتادان بازی های کامپیوتری یاری می نماید تا از اعتیاد خود راحت شوند.

این پژوهش که توسط محققان آلمانی انجام شده بیانگر آن است که صحبت درمانی به بیش از 70 درصد معتادان به بازی های ویدئویی و گیمرها یاری می نماید تا به زندگی عادی خود بازگردند.

سازمان جهانی بهداشت تخمین می زند که درصد قابل توجهی از گیمرهای حرفه ای به بازی اعتیاد دارند.

محققان آلمانی دریافتند که یک گفت وگو 15 هفته ای یا دوره شناختی رفتاری، 70 درصد از این دسته از معتادان را درمان می نماید.

این اختلال جدید به اندازه ای بحث برانگیز است که هنوز روانشناسان و مشاوران نتوانسته اند برای آن راه چارهی پیدا نمایند یا دست کم بهترین راه چاره برای درمان وضعیتی که این افراد در آن گرفتار شده اند سخت است.

طبق مطالعه دانشگاه یوهانس گوتنبرگ، در حال حاضر صحبت درمانی بهترین راه چاره برای درمان افرادیست که به بازی ها اعتیاد پیدا نموده اند.

براساس جدیدترین آمار موجود، بیش از 211 میلیون آمریکایی یعنی بالغ بر 70 درصد جمعیت این کشور بازی های ویدئویی انجام می دهند که دست کم 8 میلیون نفر آنها به این بازی ها اعتیاد دارند.

انتهای پیغام/

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31558

به "صحبت درمانی به معتادان بازی های کامپیوتری یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت درمانی به معتادان بازی های کامپیوتری یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید