شک نکنید تیم ملی صعود میکند، ایران باید به جای بحرین میزبان می شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا روز گذشته جزیره کیش را به مقصد بحرین ترک کرد. بحرین میزبان متمرکز بازی های گروه سوم این مسابقات است که با حضور عراق، ایران، هنگ کنگ، کامبوج و بحرین برگزار می گردد.

شک نکنید تیم ملی صعود میکند، ایران باید به جای بحرین میزبان می شد

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان در مورد آخرین شرایط تیم کشورمان با شبکه الکاس قطر مصاحبه کرد.

بیرانوند ابتدا با اشاره به میزبانی قطر در جام جهانی 2022 گفت: به قطر تبریک می گویم و شادم که میزبان جام جهانی است. من در لیگ قهرمانان آسیا در قطر و مقابل تیم های این کشور مثل السد و الدحیل بازی نموده ام. مطمئنم قطر میزبانی خیلی خوبی خواهد داشت و این میزبانی تا سال ها در ذهن مردم می ماند. خیالمان راحت است که قطر می تواند بهترین میزبانی را انجام بدهد.

وی درباره کار سخت ایران برای صعود به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی و صعود به جام ملت های آسیا اظهار کرد: متاسفانه در شرایط خیلی سختی قرار گرفته ایم و بحرین هم میزبان شده است. متاسفانه میزبانی در آسیا به هیچکدام از تیم های ایرانی داده نشد. به نظرم ایران باید به جای بحرین میزبان این رقابت ها می شد.

دروازه بان تیم ملی کشورمان اعلام کرد: در بازی های رفت امتیاز از دست دادیم. حریفان قدرتمندی داریم اما ما هم تیم خیلی خوبی داریم که بازیکنانش در اروپا بازی می نمایند. مردم ایران به این تیم ایمان دارند و می توانیم به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.

بیرانوند با اشاره به تقابل تیم ایران با عراق و حضور بشار رسن در تیم عراق تاکید نمود: بشار رسن چهار سال در پرسپولیس بود و سه سال همبازی او بودم. عراق همواره حریف سختی است. متاسفانه در آخرین بازی با عراق شکست خوردیم. مردم عراق دوست دارند تیم ملی کشورشان پیروز باشد مثل مردم ایران که دوست دارند تیمشان پیروز بگردد. همواره کار سختی برابر عراق داشته ایم. هر تیمی از فرصت هایش استفاده کند و زحمت بکشد برنده می گردد. ان شاءالله مردم ایران را شاد کنیم.

وی در انتها در پاسخ به این سئوال که یعنی تیم ملی ایران می تواند صعود کند؟ گفت: شک نکنید صعود می کنیم. این چیزی که شما اعلام کردید، با استرس بود! ایران اگر در جام جهانی نباشد… (این صحبت ناتمام می ماند) بازیکنانی که در اروپا داریم… صد درصد قول می دهم که صعود کنیم.

شیوا مارکت: جایی برای کسب آگاهی از اخرین تحولات مارکت های اقتصادی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 146204

به "شک نکنید تیم ملی صعود میکند، ایران باید به جای بحرین میزبان می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شک نکنید تیم ملی صعود میکند، ایران باید به جای بحرین میزبان می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید