سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان سمنان معرفی گشت

به گزارش مجله سرگرمی، حمیدرضا دوست محمدی به عنوان سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان منصوب شد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان سمنان معرفی گشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در این مراسم با تاکید بر اینکه فعالیت در حوزه گردشگری استان سمنان نیازمند کار و تلاش مضاعف است، گفت: باید تلاش شود تا ظرفیت های گردشگری استان معرفی شود.

مهدی جمال با قدردانی از زحمات سرپرست قبلی این معاونت با اشاره به برگزاری گردهمایی مشترک سمنان و تهران به میزبانی استان سمنان و در هفته آینده، گفت: رشد گردشگری استان نیاز به فعالیت های خلاقانه دارد و سرپرست جدید از افراد خلاق و با انگیزه هستند.

سرپرست معاونت گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه گردشگری حوزه پر مسئولیت و پرکاری است، گفت: بازاریابی و تبلیغات حوزه گردشگری باید کارآمد باشد.

حمیدرضا دوست محمدی، مشارکت دریافت شهرستانها و شهرداری ها، استفاده از ظرفیت راهنمایان گردشگری، جوامع محلی و تاسیسات گردشگری، آموزش جوامع محلی، اجرای تورهای آموزشی برای مردم و حضور قدرتمند در نمایشگاه ها و ... را از جمله برنامه های در دست اجرای این حوزه مطرح نمود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41434

به "سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان سمنان معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان سمنان معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید