سامانه نرم افزار توزیع لاستیک در اصفهان شروع به کار کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود بازار و درخواست رانندگان مبنی بر نظارت جدی بر توزیع لاستیک، این امر با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و به وسیله انجمن های صنفی انجام می گردد.

سامانه نرم افزار توزیع لاستیک در اصفهان شروع به کار کرد

وی با اشاره به تاکیدات ویژه سازمان مبنی بر تشدید نظارت ها بر توزیع لاستیک، ادامه داد: در فاز اول توزیع لاستیک بر اساس ثبت نام حضوری در سامانه نرم افزاری توزیع لاستیک انجام می گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان توضیح داد: در فاز دوم ثبت نام خرید لاستیک به صورت آنلاین و بدون احتیاج به حضور فیزیکی انجام خواهد شد.

وی گفت: با ثبت مشخصات لازم (ناوگان و مالک) متناسب با عرضه و احتیاج واقعی رانندگان، لاستیک به متقاضیان تحویل می گردد.

خضری با بیان اینکه این سامانه به آدرس www.tire.rmto.ir در اختیار انجمن های صنفی قرار گرفته است، اضافه نمود: با این سامانه امکان رصد کامل اطلاعات ناوگان و راننده وجود دارد و بسته به میزان کارکرد ناوگان می توان اولویت های تخصیص را مشخص کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همیاری تمام ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران وحمایت همه جانبه مردم از برهه حساس کنونی با سربلندی عبور خواهیم کرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3790

به "سامانه نرم افزار توزیع لاستیک در اصفهان شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه نرم افزار توزیع لاستیک در اصفهان شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید