رکوردی که ریبری برای خودش و کواچ به ثبت رساند

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ با گلزنی در آخرین بازی این تیم در نیم فصل نخست بوندس لیگا، دو رکورد را برای خود و سرمربی اش به ثبت رساند.

رکوردی که ریبری برای خودش و کواچ به ثبت رساند

به گزارش خبرنگاران ، فرانک ریبری هافبک فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ با زدن 2 گل تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته پایانی نیم فصل نخست بوندس لیگا نه تنها به باواریایی ها برای کسب پیروزی 3 بر صفر یاری کرد بلکه یک رکورد فردی هم به ثبت رساند.

او با این گل ها به مسن ترین بازیکن تاریخ بایرن مونیخ تبدیل شد که در یک بازی بوندس لیگا بیش از یک گل زده است. با 35 سال و 259 روز سن، هافبک سابق تیم ملی فرانسه، گل اول تیمش را در نیمه اول و گل دوم را در دقایق پایانی به ثمر رساند تا پیروزی تیمش برای او به یادماندنی تر گردد. این بازی اما می توانست برای او شیرین تر هم باشد اگر هم تیمی لهستانی اش روبرت لواندوفسکی قدر پاسی که او بعد از یک فرار فوق العاده داد را می دانست.

گل های ریبری که گل دقیقه 89 رافینیا هم به آنها اضافه شد اما یک رکورد را هم برای سرمربی شان نیکو کواچ به ارمغان آورد. قهرمان بوندس لیگا حالا 5 بازی اخیرش در لیگ را برده است، اتفاقی که برای اولین بار برای نیکو کواچ رخ می دهد. او پیش از این چه در دوران بازیگری اش چه به عنوان سرمربی موفق نشده بود 5 برد پیاپی در بوندس لیگا کسب کند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8902

به "رکوردی که ریبری برای خودش و کواچ به ثبت رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردی که ریبری برای خودش و کواچ به ثبت رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید