رمز محبوبیت مجریان دهه 60 از نگاه مجید قناد

به گزارش نگارشی از زبان حامد، مجری برنامه های کودک و نوجوان گفت: طرح های بسیاری برای فراوری و ساخت کار کودک و نوجوان دارم، اما تلویزیون این روز ها با همراهی اسپانسر، برنامه فراوری می نماید و ما هم اسپانسری نداریم و منتظر اسپانسر هستیم.

رمز محبوبیت مجریان دهه 60 از نگاه مجید قناد

به گزارش گروه رسانه های نگارشی از زبان حامد، مجید قناد مجری قدیمی برنامه های کودک ، درباره کار های جدید خود در این حوزه گفت: طرح های بسیاری برای فراوری و ساخت کار کودک و نوجوان دارم و در حال حاضر تعامل خوبی بین ما و تلویزیون وجود دارد، اما خب تلویزیون این روز ها با همراهی اسپانسر، برنامه فراوری می نماید و اگر اسپانسر داشته باشیم می توانیم برنامه های خوبی را برای بچه ها و نوجوانان بسازیم.

کارگردان برنامه یه گُله جا با اشاره به اینکه فراوری کار های کودک را نباید منحصر به شبکه خاصی دانست، بیان داشت: همه شبکه های تلویزیون عضو یک خانواده هستند و برای مثال شبکه دو و نسیم برای فراوری و پخش کار کودک فرقی با هم ندارند. مهم این است که برنامه های کودک تاثیرگذار باشند.

مدرس دانشگاه خبر، هنر و معماری و علمی کاربردی درباره رمز ماندگاری مجری های محبوب کودک و نوجوان نیز گفت: من این رمز ماندگاری را تنها عشق به بچه ها و علاقه به کاری که انجام می دهم می دانم و معتقدم اگر فردی به کاری که می نماید علاقه مند باشد در حیطه خود بهترین خواهد شد. مانند مجریان دهه 60 که به شدت محبوب بودند و هنوز هم هستند.

وی با اشاره به حضور خود در سایر مدیوم ها غیر از تلویزیون بیان داشت: اگر ما برنامه ای هدفمند و در جهت آموزش و راهنمایی بچه ها بسازیم و بچه ها و نوجوانان استفاده بهینه ای از آن ببرند، فرقی ندارد که در کدام مدیوم فراوری گردد.

این تهیه کننده با اشاره به تفاوت دغدغه بچه ها و نوجوانان امروز و دیروز و نوع برنامه سازی برای آن ها گفت: در گذشته تا 12 سالگی کودک و تا 5 سالگی جزو گروه سنی خردسال بودند. اما در حال حاضر برخی وقت ها بچه های ما 5 سالشان است، اما به خاطر تکنولوژی هایی که در دسترس است، با اینکه جزو گروه سنی خردسال هستند، اما کودکند. یعنی اینکه درست است خردسال است، اما بیشتر از ذهنش می فهمد. در جامعه ما کودک 12 ساله در حد نوجوان است، اما جزو گروه سنی کودک است.

وی در سرانجام گفت: در چنین شرایطی باید برنامه سازان کودک برای فراوری کار های کودک دقت ویژه ای داشته باشند. در این زمینه تنها تلویزیون نیست که می تواند موثر باشد و باید آموزش و پرورش و پدر و مادر ها نیز به نوبه خود یاری گرفت.

منبع : فارس

بازگشت به صفحه رسانه ها

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رمز محبوبیت مجریان دهه 60 از نگاه مجید قناد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمز محبوبیت مجریان دهه 60 از نگاه مجید قناد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید