خدایی: نجاتیان امسال مدعی دوبنده تیم ملی است، سازمان لیگ کشتی باید به موضوع ستارگان ساری رسیدگی کند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم کشتی آزاد تا ثبت جهانی توس گفت: تیم ستارگان اگر تیمی نظامی است این هفته نباید از خارجی هایش استفاده کند، اگر هم تیم غیرنظامی است، نباید از سربازهایش مقابل ما بهره ببرد.

خدایی: نجاتیان امسال مدعی دوبنده تیم ملی است، سازمان لیگ کشتی باید به موضوع ستارگان ساری رسیدگی کند

مجید خدایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد رقابت های لیگ برتر آزاد گفت: لیگ امسال به گونه ای برگزار گشت که خیلی عجله ای بود چون می خواهند زود تمام شود. به همین دلیل کشتی ها خیلی فشرده بود و این فشردگی میزان آسیب دیدگی را بالا می برد. به همین دلیل با توجه به برگزاری سه مسابقه در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته، دو، سه کشتی گیرمان مصدوم شده اند.

وی با اشاره به مبارزه امیرمحمد یزدانی و امیرحسین مقصودی در وزن 65 کیلوگرم مسابقه با تیم دانشگاه آزاد تاکید کرد: امیرحسین مقصودی کشتی گیر توانمندی است، می تواند خیلی بهتر از اینها هم کشتی بگیرد. قضاوت مبارزه اش با یزدانی شک و شبهه داشت و تعلل زیادی در این کشتی ایجاد کردند که نتوانست برنده باشد. این مسابقه 9-9 مساوی تمام شد.

خدایی با تاکید بر اینکه اسماعیل نجاتیان بیشترین برد را برای تیم توس به دست آورده، گفت: او یکی از بهترین کشتی گیران ما بوده که کشتی های خوبی گرفته است. او تنها کشتی گیر 97 کیلویی است که از ابتدای لیگ 5 کشتی گرفته و همه را هم شکست داده است. او امسال برای دوبنده تیم ملی هم مدعی است.

دارنده مدال برنز سال 2002 کشتی جهان درمورد مبارزه حساس این هفته تیمش مقابل ستارگان ساری شرح داد: دیدار مهمی است چون خیلی اهمیت دارد به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم. تیم ستارگان اگر تیمی نظامی است این هفته نباید از خارجی هایش استفاده کند چون در این خصوص تربیت بدنی نیروهای مسلح نیز بیانیه داد. اگر هم تیم غیرنظامی است، نباید از سربازهایش بهره ببرد. خصوصا اینکه خدمت سربازی دو کشتی گیر ملی پوش آنها (تیموری و محبی) 19 آبان تمام شده و در قرارداد آنها نیز همین زمان ذکر شده است. ما امیدوار هستیم که سازمان لیگ به این موضوع رسیدگی کند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59276

به "خدایی: نجاتیان امسال مدعی دوبنده تیم ملی است، سازمان لیگ کشتی باید به موضوع ستارگان ساری رسیدگی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدایی: نجاتیان امسال مدعی دوبنده تیم ملی است، سازمان لیگ کشتی باید به موضوع ستارگان ساری رسیدگی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید