خبرنگاران توفان محور زابل - سه راهی دشتک را بست

به گزارش مجله سرگرمی، زاهدان- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: راستا زابل - سه راهی دشتک لحظاتی پیش براثر توفان شدید گرد و خاک بسته شد.

خبرنگاران توفان محور زابل - سه راهی دشتک را بست

ایوب کرد شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: به دلیل کاهش شعاع دید و عدم امکان تردد ایمن با توجه به اعلام پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان این محور تا اطلاع بعدی بسته شده است.

وی با بیان اینکه تمامی گشت های راهداری در مسیرهای مواصلاتی حضور دارند از مردم خواست تا پیش از ورود به جاده از طریق سامانه های تلفنی، اینترنتی و پیامکی 141 از شرایط راه ها اطلاع یابند.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با نفوذ گرد و غبار غلظت ذرات معلق در هوای زابل را به هزار و 103میکروگرم بر متر مکعب معادل هفت برابر حد مجاز رساند.

محسن حیدری گفت: بیشینه سرعت وزش باد در زابل تا ساعت 13:30 امروز به 65 کیلومتر بر ساعت رسیده است که انتظار می رود بر سرعت وزش باد افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: هم اینک شعاع دید افقی در محدوده فرودگاه زابل سه هزار و 500 متر است که پیش بینی می شود با تشدید سرعت وزش باد، شعاع دید افقی از این میزان نیز کمتر شود.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 79073

به "خبرنگاران توفان محور زابل - سه راهی دشتک را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توفان محور زابل - سه راهی دشتک را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید