توصیه دشان به ام باپه

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از اخراج ام باپه در توصیه ای به این بازیکن جوان داشت.

توصیه دشان به ام باپه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، کیلیان ام باپه از بهترین و با استعدادترین فوتبالیست های حال حاضر فوتبال دنیا است.

این مهاجم جوان که در پاری سن ژرمن بازی می نماید در دیدار برابر تیم نیم المپیک در هفته چهارم رقابت های لیگ فرانسه به خطایی که روی او صورت گرفت واکنش نشان داد و همین باعث شد تا از بازی اخراج گردد.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه این گونه به اخراج ام باپه واکنش نشان داد: این تنها یک اتفاق بود و ام باپه باید یاد بگیرد که چگونه با بازیکنانی که روی او خطا انجام می دهند، برخورد کند. بدون شک او از ترس آسیب دیدگی چنین برخوردی با بازیکن حریف داشت.

او ادامه داد: من نمی توانم تیم نیم المپیک را سرزنش کنم. سبک بازی این تیم بر اساس بازی فیزیکی و درگیرانه است و طبیعی است که در چنین سبک بازی خطاهای زیادی صورت گیرد. ام باپه باید برخورد بهتری از خود نشان می داد. البته باید این را بگویم که این اخراج باعث نمی گردد تا ارزش ام باپه کم تر گردد. او یک قهرمان است.

پاری سن ژرمن فصل جدید رقابت های لیگ فرانسه را مقتدرانه شروع نموده و در هر چهار دیدار خود به پیروزی رسیده است. ام باپه و نیمار هر کدام توانسته اند چهار گل به ثمر برسانند و در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارند.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2223

به "توصیه دشان به ام باپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه دشان به ام باپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید