تقی پور: بعضی بازیکنان دل شان با تیم نبود و جدا شدند، در 3 جام درگیر هستیم و می خواهیم آبروداری کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: در فصل نقل وانتقالات بعضی بازیکنان دل شان با تیم نبود و از جمع ما جدا شدند.

تقی پور: بعضی بازیکنان دل شان با تیم نبود و جدا شدند، در 3 جام درگیر هستیم و می خواهیم آبروداری کنیم

اسماعیل تقی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره روند آماده سازی پیش فصل تیم فوتسال مس سونگون گفت: ما اردوی چند روزه ای در ورزقان برگزار کردیم که بسیار خوب بود. ارتفاع این شهر از سطح دریا نسبت به شهرهای دیگر بالاتر است و این یاری زیادی به ما کرد. ارتفاع شهر ورزقان حتی از شهر سرعین هم که بیشتر تیم ها آنجا اردو می زنند، بالاتر است. ما در این اردو روزانه دو یا سه جلسه تمرین برگزار کردیم و الان هم پس از اتمام اردو، سه روز به بازیکنان استراحت داده ایم.

وی اضافه کرد: ان ءشاالله هفته بعد هم یک اردوی یک هفته ای در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد تا به لحاظ بدنی به آمادگی کامل برسیم. سپس طبق برنامه سه بازی تدارکاتی با تیم های زیر 20 سال ژاپن، ویتنام و اندونزی برگزار خواهیم کرد تا به امید خدا یک تیم خوب را روانه مسابقات کنیم. ما فصل بعد در مسابقات لیگ برتر، قهرمانی باشگاه های آسیا و قهرمانی باشگاه های دنیا شرکت خواهیم کرد و درگیر سه جام هستیم. ان شاءالله در آسیا و دنیا بتوانیم در خور نام ایران ظاهر شویم و بعد هم در لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون راجع به جدایی عزتی، احمدی و سنگ سفیدی از این تیم یادآور شد: اینها واقعاً بازیکنان بزرگی بودند و در مس هم زحمات زیادی کشیدند، اما دل شان دیگر با تیم نبود و تصمیم گرفتند جدا شوند. خیلی هم مسائل اقتصادی در این موضوع دخیل نیست و باید دل بازیکن با تیم باشد. در هر صورت آنها تصمیم گرفتند فصل آینده در گیتی پسند بازی نمایند و ما هم نمی توانستیم فشار بیاوریم که بمانند. البته نفراتی هم که ما جذب کردیم بسیار بازیکنان بزرگی هستند و ان شاءالله جای خالی بچه های قبلی را پر خواهند کرد. این بازیکنان ملی پوش هستند و قطعاً نشان خواهند داد که تیم ما یک سر و گردن از تیم های دیگر بالاتر خواهد بود.

تقی پور در ادامه درباره حضور تیم مس سونگون در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا و اینکه آیا بازیکن جدیدی به این تیم اضافه خواهد شد یا خیر؟، توضیح داد: متأسفانه در این فصل قانونی گذاشته شده است که دیگر نمی توانیم از بازیکنان یاریی استفاده کنیم. سال گذشته واقعاً حضور علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی نقش پررنگی در قهرمانی ما در آسیا داشت. این هم بدشانسی ماست که دیگر نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. ما یک بازیکن خارجی را هم مدنظر داشتیم که به خاطر وضعیت دلار نتوانستیم او را جذب کنیم، اما در هر صورت امیدواریم با همین تیم به مسابقات برویم و آبروداری کنیم.

وی در خاتمه گفت: تیم ما نماینده ایران در مسابقات آسیایی و دنیای است و انتظار داریم همه از مس سونگون حمایت نمایند. دیگر بحث لیگ داخلی نیست و مس سونگون آبروی ایران است. ان شاءالله ما هم بتوانیم در مسابقات بین المللی عملکرد خوبی داشته باشیم و یکه تازی کنیم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25446

به "تقی پور: بعضی بازیکنان دل شان با تیم نبود و جدا شدند، در 3 جام درگیر هستیم و می خواهیم آبروداری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی پور: بعضی بازیکنان دل شان با تیم نبود و جدا شدند، در 3 جام درگیر هستیم و می خواهیم آبروداری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید