بازی کارتی محبوب اینسکریپشن به زودی برای پلی استیشن عرضه خواهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، بازی کارتی اینسکریپشن (Inscryption) یکی از عناوین بسیار خوب در این سبک است. این بازی توانست توجه منتقدین را به خود جلب نموده و از طرفی موفقیت خوبی هم از نظر فروش کسب کند. اینسکریپشن ترکیبی از سبک روگ لایک و کارت بازی بود. همینطور اینکه با فضاسازی خاص خود باعث شد تا حس جالبی به کاربر القا بشود.

بازی کارتی محبوب اینسکریپشن به زودی برای پلی استیشن عرضه خواهد شد

دنیل مولینز (Daniel Mullins) سازنده بازی اینسکریپشن اظهار داشت که این بازی به زودی برای پلی استیشن عرضه خواهد شد. همینطور اینکه مولینز گفت که نسخه پلی استیشن این بازی از قابلیت های کنترلرهای پلی استیشن مثل رنگ و اسپیکر داخل کنترلر نیز استفاده خواهد نمود.

یکی از کارت های بازی به نام استوات (Stuat) که سخنگو بود، صدایش از داخل کنترلر پخش خواهد شد. همینطور اینکه شرایط شما در بازی روی نور کنترلر تأثیر خواهد گذاشت. سازنده بازی گفته که اگر شما اینسکریپشن را در تاریکی بازی کنید، یک قدم به واقعی تر شدن این بازی نزدیک تر خواهید شد.

به جز تفاوت های جزئی نسخه پلی استیشن و کامپیوتر دقیقاً یکسان خواهند بود. البته گیم پلی به طور کامل برای کنترلر بهینه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه اینسکریپشن روی پلی استیشن اعلام نشده است. با اینحال با توجه به این تغییرات محتمل است که اینسکریپشن سال آینده عرضه گردد.

بازی اینسکریپشن هواداران بسیار زیادی دارد. از طرفی از نکات مثبت این بازی می توان به گرافیک نه چندان پیچیده آن اشاره نمود. همین باعث شد تا افراد زیادی روی کامپیوترهای مختلف آن را تجربه نمایند. سایت IGN بازی اینسکریپشن را برترین بازی استراتژی سال 2021 نامید که واقعاً لایق آن است.

یکی از نکات جالب اینسکریپشن ارتباط کارت ها با یکدیگر است. شما در هیچ عنوان دیگری چنین ارتباط خاصی را نخواهید دید و به طور کلی گیم پلی بازی نیز بسیار مجذوب کننده است. سازنده این بازی کوشش بسیاری نموده تا اینسکریپشن یک عنوان کارتی معمولی نباشد و بسیار هم خوب عمل نموده است.

در ادامه می توانید تریلری که برای معرفی نسخه پلی استیشن Inscryption منتشر شده است را ببینید.

منبع: IGN.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164370

به "بازی کارتی محبوب اینسکریپشن به زودی برای پلی استیشن عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کارتی محبوب اینسکریپشن به زودی برای پلی استیشن عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید