امارات اصلی ترین حریف جوانان ایران است، تیم ها در یک سطح هستند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در ابتدای این نشست سیروس پورموسوی، سرمربی تیم جوانان ایران ضمن خوش آمدگویی به مربیان و تیم هایی که به تهران سفر نموده اند گفت: ابتدا از رسانه ها به دلیل حمایت از تیم جوانان در طول 11 ماه گذشته تشکر می کنم. همچنین به هر سه تیم میهمان خوش آمد می گویم و امیدوارم در کشور ایران، اقامت خوبی داشته باشند. مردم ایران بسیار میهمان نواز و همچنین صلح دوست هستند.

امارات اصلی ترین حریف جوانان ایران است، تیم ها در یک سطح هستند

وی ادامه داد: در مورد مسابقات باید بگویم قبل از آغاز بازی ها شانس همه تیم ها برابر است و تا مسابقات آغاز نشده نمی توان چیزی گفت، اما با برگزاری بازی اول تا حدودی تکلیف مسابقات معین می گردد. تیم ما همانطور که در بازی های تدارکاتی عملکرد خوبی داشت، در این مسابقات هم کوشش می نماید بهترین نتایج را کسب کند.

سرمربی تیم جوانان درباره نحوه آماده سازی تیمش توضیح داد: به شکل کامل از تدارکات و روند آماده سازی تیم راضی هستم. ما بیش از 20 بازی تدارکاتی داشتیم و سه اردوی خارجی هم برگزار کردیم. البته شاید اگر زمان اجازه می داد می توانستیم روی نقاط ضعف و قوت مان بیشتر کار کنیم.

پورموسوی همچنین در سرانجام گفت: بازی های آخر تیم های امارات و قرقیزستان را آنالیز نموده ایم و باید بگویم تیم های خوبی هستند. اگر از این گروه صعود کنیم، راه هموار می گردد. چون امارات حریف جدی ماست و با توجه به سوابقی که دارد، اگر بتوانیم آنها را شکست دهیم، می توانیم جزو 4 تیم سرانجامی باشیم، چرا که در گروه سختی قرار داریم.

نیکیتین ایگور، سرمربی تیم قرقیزستان نیز در این نشست گفت:ما در گروه بسیار سختی هستیم و تیم های قدرتمندی در گروه حضور دارند چون هنوز بازی ها آغاز نشده باید بگویم همه تیم ها در یک سطح هستند. بعد از برگزاری بازی های اول سطح تیم ها بیشتر معین می گردد که به لحاظ تاکتیکی و فیزیکی چگونه هستند و کدام تیم ها شانس صعود دارند اما به عقیده من هر چهار تیم در این گروه شانس دارند. فوتبال در قرقیزستان چند سالی است که حرفه ای و برنامه ریزی از فوتبال پایه آغاز شده است. به عنوان مربی روس برای فوتبال قرقیزستان احترام قائلم و استعدادهای خوبی خود را در فوتبال قرقیزستان معرفی نموده اند. پایه فوتبال قرقیزستان به درستی چیده شده و نمی توان گفت از این گروه 4 تیمی فقط ایران و امارات شانس دارند و ما و نپال هم شانس خواهیم داشت. برای صعود کوشش می کنیم و فوتبال قرقیزستان در رده بزرگسالان و در جام ملت های آسیا نیز شانس عملکرد خوبی داشت و اینجا هم شانس زیادی داریم.

فردو میلین، سرمربی کروات تیم فوتبال جوانان امارات نیز در این نشست گفت:باید بگویم در گروه جذابی هستیم و به نظر من همه تیم ها شانس صعود دارند. همه تیم هایی که به اینجا می آیند قطعا برای این کوشش خواهند کرد که صعود نمایند و برای مسابقات قهرمانی انتخاب شوند. ما هم برای این موفقیت کوشش می کنیم.

وی در مورد اینکه امارات و ایران شانس بیشتری برای صعود دارند، گفت: این دیدگاه درستی نیست که فقط امارات و ایران شانس صعود دارند. فوتبال پیشرفت چشمگیری داشته، همانطور که در چمپیونز لیگ می بینید تیم های کوچک هم پیشرفت نموده اند. باید به قرقیزستان و نپال هم احترام بگذاریم و به نظرم هر 4 تیم شانس صعود دارند و نتایج قابل پیش بینی نیست.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57508

به "امارات اصلی ترین حریف جوانان ایران است، تیم ها در یک سطح هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات اصلی ترین حریف جوانان ایران است، تیم ها در یک سطح هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید