ادمیلسون: بازی در استادیوم آزادی را دوست دارم، تمرکزمان را حفظ کردیم

به گزارش مجله سرگرمی، ادمیلسون، مهاجم برزیلی تیم فوتبال الدحیل قطر تأکید دارد که اگر تیمی بعد از گل خوردن بتواند تمرکز خود را حفظ کند، می تواند به بازی برگردد.

ادمیلسون: بازی در استادیوم آزادی را دوست دارم، تمرکزمان را حفظ کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ادمیلسون جونیور سیلوا، گلزن تیم الدحیل در دیدار مقابل استقلال گفت: می دانستیم بازی برابر استقلال خیلی سخت است. آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم، اما یک امتیاز گرفتیم. مهم ترین مسئله این بود که توانستیم صعود کنیم.

وی در مورد جو استادیوم آزادی مطرح کرد: جو خیلی خوبی است و این استادیوم خیلی جو خوبی دارد. خیلی می چسبد مقابل این طرفداران بازی کنید و این شرایط را دوست داشتم.

مهاجم برزیلی تیم الدحیل در مورد بازگشت زودهنگام تیمش پس از گلی که از استقلال دریافت کرد، گفت: وقتی شما گل می خورید، باید حواس تان باشد که تمرکز خود را از دست ندهید، چون ممکن است کار دست تان بدهد. ما این تمرکز را حفظ کردیم و توانستیم از موقعیت مان استفاده کنیم.

ادمیلسون درباره اینکه تیمش فصل گذشته با شکست مقابل پرسپولیس حذف شد و نتوانست به فینال برسد و این فصل با حضور بازیکنانی مانند خودش و مهدی بن عطیه چقدر امید دارد الدحیل راهی مرحله نهایی لیگ قهرمانان گردد، گفت: سعی می کنیم بازی به بازی جلو برویم. بعد از یک بازی، استراحت خواهیم داشت و می توانیم در آرامش بهتری بازی به بازی فکر کنم و جلو برویم.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22516

به "ادمیلسون: بازی در استادیوم آزادی را دوست دارم، تمرکزمان را حفظ کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادمیلسون: بازی در استادیوم آزادی را دوست دارم، تمرکزمان را حفظ کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید