اخراج سرمربی سابق تراکتور از کایسری اسپور

به گزارش مجله سرگرمی، ارطغرل ساغلام که در تراکتورسازی نتایج ضعیفی کسب نموده بود، دومین ناکامی متوالی خود را تجربه کرد و از نیمکت کایسری اسپور کناره گیری کرد.

اخراج سرمربی سابق تراکتور از کایسری اسپور

دومین ناکامی متوالی برای ساغلام

ارطغرول ساغلام سرمربی ترک تبار فصل گذشته تراکتورسازی که نتایج ناامیدکننده او با تیم تبریزی در نیم فصل دوم لیگ برتر و همین طور لیگ قهرمانان آسیا باعث تشدید بحران ها شد بعد از برکناری از این تیم و بازگشت به ترکیه راهنمایی کایسری اسپور را در دست گرفت.

ساغلام که یکی از گران ترین قراردادهای تاریخ باشگاه تراکتورسازی را امضا نموده بود در مجموع 18 بازی روی نیمکت این تیم نشست که ماحصل آن سه برد، شش تساوی و 9 شکست بود تا بدترین نتایج ممکن در تاریخ لیگ برتر همین طور در آسیا را با این تیم کسب کند.

این مربی در تیم کایسری اسپور هم با گذشت تنها 13 هفته از رقابت ها صاحب 3 برد، 3 تساوی و 7 شکست شد تا بعد از باخت 5 بر صفرمقابل آلانیااسپور از سمتش کناره گیری کند. بنا به اعلام رسانه های ترکیه باشگاه کایسری با این استعفا موافقت خواهد نمود تا ارطغرول ساغلام در ادامه تیره روزی های خود روی نیمکت مربیگری با ناکامی تلخ دیگری روبه رو و برای مدتی طولانی خانه نشین گردد.

1

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7647

به "اخراج سرمربی سابق تراکتور از کایسری اسپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج سرمربی سابق تراکتور از کایسری اسپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید