آماده اصلاح نژاد گوسفند نژاد شال در جهاد دانشگاهی قزوین هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، لطف الله سیاهکلی منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم روز پنجشنبه با حضور در جهاد دانشگاهی استان قزوین با فرشاد پیله چی رئیس و معاونان این مرکز ملاقات و مصاحبه کرد.

آماده اصلاح نژاد گوسفند نژاد شال در جهاد دانشگاهی قزوین هستیم

فرشاد پیله چی در این ملاقات گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی از بودجه های جاری استفاده نمی کند و باید خودگردان باشد و این رویکرد مسائل زیادی را برای این نهاد ایجاد نموده است.

وی بیان نمود: در تجاری سازی ایده ها اگر حمایت لازم از سوی دستگاه های اجرایی صورت گیرد قادریم نیازهای اقتصادی خود را تأمین کنیم و این کار نیازمند مساعدت نمایندگان مجلس است.

پیله چی گفت: سند توسعه آمایش علم و فنآوری استان قزوین توسط این نهاد تدوین شده و امروز قادریم در اجرای سند و نیز تجاری سازی ایده های کاربردی نقش مهمی ایفا کنیم.

رئیس مرکز جهاد دانشگاهی استان قزوین توضیح داد: برای اصلاح نژاد گوسفند شال آماده همکاری با مراکز تحقیقاتی و کشاورزی استان هستیم و این کار می تواند نام قزوین را در حوزه های علمی نیز مطرح کند.

وی گفت: با راه اندازی نخستین مرکز ناباروری از راه دور در استان قزوین خدمات ارزشمندی به زوج های نابارور ارائه می گردد و در بانک خون بند ناف نیز اقدامات ارزشمندی در حال اجراست.

پیله چی اضافه نمود: در یک سال گذشته بیش از 18 هزار نفر به مراکز توانبخشی، آزمایشگاهی، پاتو بیولوژی، خدمات تخصصی تله مدیسین و دفتر بانک خون بند ناف رویان، مرکز شیمی درمانی مراجعه نموده و خدمات دریافت کردند.

وی گفت: تألیف 16 جلد کتاب علمی، فراوری پویانمایی و فیلم های آموزشی، تألیف کتب بومی انگلیسی آموزشی از کارهای خوبی است که در هشت سطح تهیه می گردد که 6 سطح تکمیل شده است.

پیله چی اضافه نمود: در مرکز خدمات تخصصی هنر و معماری برای بسته بندی و ایجاد اشتغال پایدار اقدام شده و در معاونت آموزشی 10 گروه کار می نمایند که 20 هزار فراگیر در سال در دو مرکز پذیرش شده است.

وی گفت: در مرکز علمی کاربردی برای تجاری سازی در طراحی لباس و دوخت اقدام شده و سازمان دانشجویی در حوزه آزاد اندیشی و نشر کتاب و افزایش ساختار دانشجویی و برگزاری 300 عنوان برنامه اقدام نموده است.

مرکز تحقیقاتی و درمانی با 10 درصد پیشرفت فیزیکی

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین یادآور شد: با هدف توسعه فعالیت های درمانی یک مجتمع عظیم در 10 هزار متر زمین برای کارهای تحقیقاتی و درمانی در دست ساخت است که با 10 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند 30 میلیارد تومان اعتبار است تا تکمیل گردد.

وی گفت: قزوین در امور علمی و اجرایی در صورت عزم جدی مسئولان استانی می تواند صندلی خوبی داشته باشد و در تراز بین المللی و ملی هم بدرخشد.

سیاهکلی از مرکز درمان ناباروری، بانک ذخیره سازی خون بند ناف سلول های بنیادی، مرکز جامع توانبخشی، مرکز شیمی درمانی و آزمایشگاه پاتو بیولوژی جهاد دانشگاهی هم بازدید کرد.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90575

به "آماده اصلاح نژاد گوسفند نژاد شال در جهاد دانشگاهی قزوین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده اصلاح نژاد گوسفند نژاد شال در جهاد دانشگاهی قزوین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید