آشنایی با سس شکلات های فندقی، دارک و کارامل سوربن

به گزارش مجله سرگرمی، بستنی یکی از دسرها و خوراکی های محبوب روزهای گرم تابستان است و هواداران زیادی در اقشار مختلف جامعه دارد. علاوه بر طعم، ظاهر بستنی تاثیر بسزایی در انتخاب مصرف کننده دارد. تزیینات بستنی معمولا با سس شکلات، سیروپ میوه ای، دراژه، میوه های تازه، ترافل و ... انجام می پذیرد. تقریبا تمام مردم طعم شکلاتی را دوست دارند، به ویژه اگر همراه بستنی سرو گردد. سس شکلات شیری سوربن یکی از محصولات موفق مجموعه بهاران گل است که به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب سهم خوبی از بازار برندهای خارجی و داخلی گرفته است. با توجه به استقبال خوب مشتریان، تصمیم گرفتیم تا طعم های متنوع این سس را روانه بازار کنیم.

آشنایی با سس شکلات های فندقی، دارک و کارامل سوربن

سس شکلات فندقی

ترکیب شکلات با فندق یک طعم آشنا و دلخواه برای برای دوستداران شکلات است. مزیت رقابتی سس شکلات فندقی سوربن نسبت به دیگر رقبا، استفاده از فندق ممتاز در فرمولاسیون است که این موضوع سبب ایجاد مزه خوب سس شکلات فندقی شده است.

سس شکلات دارک

این روزها فواید مربوط به شکلات تلخ برای همه افراد آشکار شده است. بیشتر بودن درصد پودر کاکائو در فرمولاسیون شکلات های تلخ سبب پیدایش فواید شگفت انگیز مانند پیشگیری از بیماری های قلبی، تنظیم فشار خون، تامین انواع ویتامین ها و مواد معدنی شده است. با توجه به این که سس شکلات معمولا با بستنی های وانیلی که شیرین هستند، سرو می گردد طعم شیرینی تشدید می گردد. برای کسانی که تمایل به مصرف بستنی های کم شیرین دارند، سس شکلات دارک سوربن فراوری شده تا علاوه بر طعم تلخ، فواید بی نظیری را برای مصرف کننده به وجود بیاورد.

فواید شکلات تلخ

سس کارامل

کرم کارامل یکی از دسرهای پرطرفدار فرانسوی است و از آن جا که این طعم علاقه مندان زیادی دارد، سس کارامل سوربن فراوری شده است تا نیازهای بازار را تامین کند. کاربرد سس های سوربن روکش نمودن کیک، دسر و تاپینگ بستنی است. هم چنین در گارنیش نوشیدنی های گرم و سرد به کار می رود.

بسته بندی این محصولات با وزن 800 گرمی بوده و نوع بسته بندی سبب سهولت هنگام کار می گردد. بازار این محصولات در آبمیوه بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها و لوازم قنادی فروشی ها است.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: کتاب کاله
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6867

به "آشنایی با سس شکلات های فندقی، دارک و کارامل سوربن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سس شکلات های فندقی، دارک و کارامل سوربن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید